lördag 16 juni 2012

Mindre än en månad kvar...

Så kul att det fanns några trogna bloggläsare kvar. Ni är tappra mina vänner. Jag ska försöka kicka igång den här bloggen nu de få stackars veckor som är kvar innan baby2 ska ploppas ut. När väl ungen är ute och vi är med två barn här i hemmet vågar jag inte svara för hur det blir med bloggtiden överhuvudtaget. Vi får helt enkelt ta det lite som det kommer. 

Bilden ovan tog jag då det var precis en månad kvar till kläckning. Nu är det mindre än en månad kvar... Gulp! Det brinner i knutarna.

3 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Wiii, tiden flyger fram :) Kram ♥

Lilla07an sa...

Jag anar ironin i "ploppandet". Söta skor! Snart är du 2-barns mor. Det kommer bli härligt!

Bara du fotar mycket så är det lungt Då kan du visa oss sen när du får tid.

Ellison sa...

<3 Oj oj ja nu är det nära! Jag får se till att hålla mig uppkopplad på andra sidan Atlanten, så jag inte missar den stora dagen :) Många kramar!

Och ja, jag är också kvar som läsare ;)