tisdag 9 oktober 2012

Inbjudan


Här ser ni inbjudningskorten som skickades ut till alla gästerna till Ellis fest. Det är redan flera som osat och meddelat att de kommer. Himla kul! Jag börjar känna mig lite stressad nu inför allt som ska fixas inför den stora dagen. Men trots stress är jag grymt förväntansfull. Att anordna fest kan vara det bästa jag vet! 

På önskelistan här nedan stryks grej efter grej men det finns fortfarande saker kvar. Såg att några länkar inte stämde längre. Jag ska försöka fixa det så fort som möjligt. Är det något man vill köpa, men inte hittar pga att varan är slut på den aktuella sidan jag länkat till, så kan ni väl skriva det... Så hittar jag en annan butik som kanske har varan. Om man ska handla på nätet är det bra att vara ute i god tid med tanke på leveranstiden!

Ha det fint!
 

Inga kommentarer: