söndag 29 maj 2011

Snopen mams


Planen var att jag skulle få dig i mors dags-present!


8 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Envis liten bebisloppa :-)

kela sa...

tja...de gör ju inte alltid som man vill de där små.....tyvärr ;-)

Mya sa...

Ja, det ska krånglas ;)

Annika sa...

Hahaha! Tycker att din mage ser lika liten/stor ut som min egen på den här bilden!!! Så kan det ju givetvis inte vara... Konstig det där med magen faktiskt för man vänjer sig vid den. Nu är min mage ganska stor men jag tänker inte så mycket på den. Den har blivit en del av mig. Förstår hur du menar med att man inte ser på sig själv som stor då. Väldigt snygg bild! Bra jobbat D! ( haha, magen i sig är såklart jättefin men du vet- fotografen gör sitt till!)

Jenny sa...

Åh vilken fin gravidmage. Nu blev man ju nästan lite sugen på en trea. Men nä... jag får kika in här snart igen och glo på bebis istället ;)
Hoppas H*n kommer snart!
Lycka till!!

Sockergrynet sa...

Snart så! ;) <3

Sanna F sa...

Jag som trodde bebisen kommit nu!!! Men snart snart! Skickar lyckatill kramar!!! :)

Linda sa...

Fantastiskt linne jag är avis! :D