onsdag 1 juni 2011

det börjar klia i fingrarna



Jag saknar att scrappa. Scrapbooking. Sicken hobby! Den passar mig perfekt! Det bästa är nog att man kan använda allt material till precis vad som helst. Scrappy glue och gluedots är väldigt användbara i lagningsaktioner i hemmet eller exempelvis i bilen. För att inte tala på alla vackra papper som man har samlat på sig genom åren. Papper kan man använda till mycket, till exempel för att skapa vackra girlanger. Pynt och pyssel är verkligen något som jag gillar.

Häromveckan plockade jag upp massa grejer ifrån tråkiga flyttlådor så nu finns det i alla fall tillgängligt. Det var säkert snart ett år sedan som jag pysslade senast. Jag saknar det!

13 kommentarer:

Anna sa...

Sätt igång nu, saknar dina underbara layouter, än är bebis inte född...

Sommarkramen Anna

Paula sa...

Och jag saknar dina alster =). Du kommer att få mycket att scrappa framöver.

Massor med kramar!

PS. Vilket underbart kök ni skapat förresten!

Linda sa...

Jag saknar dina alster!!! Hoppas på att du kommer igång snart igen, även om jag gissar på att det inte kommer att finnas jättemycket tid över på ett tag snart. ;)

Kramar

Jennie sa...

och jag saknar dig som inspirationskälla! Men var sak har sin tid, och tid är det enda vi har, eller hur var det nu? Ha det så bra de sista dagarna med inneboende och en riktigt mysig start på nya livet! kram/jennie

Nenne sa...

Åh jag saknar också ditt skapande!

Ellison sa...

Så äntligen kan jag lämna kommentar här! :) Ja att få växter i present var skoj! Och min faster är så duktig på att driva upp plantor. Förra året fick jag tomater, gräslök och tagetes. I år vart det jordgubbar och chili!
Som övriga här saknar jag också dina fina alster! Själv har jag hamnat i världens scrapsvacka.. hoppas så att den tar slut snart. För scrappa är ju kul! Kram!

Anonym sa...

Här är ytterligaren en som saknar ditt skapande.
Förstår att du saknar dina saker.
Kram Lotta (Lof)

kela sa...

förstår att du saknar denna underbara hobby! Det gör jag med, har så många fina kort att scrappa, men det hinns inte med för tillfället...men snart så, så ska Signe lära sig somna vid 7 på kvällarna har jag bestämt och då ska jag pyssla ;-)

Mya sa...

Så söta ni är!

Monica sa...

Jaaa! Snart får vi se vackra Myaskapelser igen. Tjoho!

Åsa/asamia sa...

Jag blir inspirerad bara av att se fotona på dina saker ;0) Hoppas du får tillbaks lusten nu när lillen/lillan kikar ut. Då bara MÅSTE du göra LO med bebisbilder.

Sockergrynet sa...

Jag saknar precis som de andra dina alster och din inspiration!!! <3

Annika sa...

Vad kul att du har kunnat plocka fram dina pysselsaker igen! Just nuär hela vårt matsalsbord belamrat med papper och scrapbook verktyg! Jobbigt när man inte ha någonstans att vara... Fast bebisens rum blir väldigt fin!