torsdag 2 juni 2011

vårt sovrum


Det är fortfarande lite piff kvar. Mitt sängbord ska målas, väggarna ska dekoreras och sänglampor ska monteras upp på väggen. Men annars så känns det bra där inne i vårt nya sovrum. Jag är dock lite skeptisk till våra vita väggar i och för sig. Men eftersom allt gick så himla fort med sovrumsrenoveringen hade jag inte så mycket tid på mig att bestämma mig. Det slutade med att vi valde vita väggar i väntan på att vi ska boa in oss ordentligt. Vi får se vart det slutar helt enkelt. Än så länge är det vitt och rååååsa. Fortsättning följer... 

13 kommentarer:

ensamma mamman sa...

Men vilket underbart sovrum ni har! kan tänka mig att ni sover gott där. Kram

Teres sa...

Åh ett sovrum helt i min smak. Ljust och romantiskt. Snyggt!

Petra/Paradise sa...

Men så fint!!!! jag smälter ta mig tusan!! VIll slänga mig i sängarna omedelbums!! ;D

KRAMIS!!

Linnea sa...

Jättevackert! Men jag måste fråga - hur gör du för att din man ska gå med på att sova i lakan som är både blommiga och råååsa?? Jag tror jag har en hel del att lära ;)

Mya sa...

Vi gillar färg båda två :)
Det var min man som valde lakanen så här är inte det ett problem :)
kramkram

Sanna F sa...

Mysigt som bara den!!!

Monica sa...

Det ser verkligen ombonat ut!

Åsa/asamia sa...

Myyyysigt!

Linda Griffin sa...

Vilket vackert sovrum ni har!

Och med det sagt vill jag också säga stoooort grattis till er lilla flicka! ♥

Anonym sa...

grattis till flickan

Caroline sa...

Oj, verkar som att bebisen har kommit. I alla fall att döma av kommentarerna ovan. Grattis i så fall!

Mysigt sovrum, skulle gärna ha rosa också men har inte en lika förstående man ;-)

eldh.blogg.se sa...

Nämen, jag skulle kommentera sovrummet som var jättefint, men måste ju absolut gratulera till dottern som verkar ha anlänt! Grattis, hoppas hela familjen mår bra!

Annika sa...

Måste le när jag ser de här bilderna då jag tänker på lilla Cornelia som undrar om Daniel också tycker att ert rosa sovrum är fint ; ). Just nu håller jag på och vitmålar för fullt inne i vårt barnrum. Alltså, det blir så himla snyggt med allt det vita!!! Nu vill jag ha vitt överallt! Gissa om det kliar i fingrarna att köra på med vitt, vitt, vitt i vårt sovrum oxå... fast då blir Fidde gaaaalen! Hahaha!