lördag 24 september 2011

Lilos dag!


Vilken fantastisk dag vi har haft. Tack alla som gjorde den till ett kärt minne. Idag har varit FANTASTISKT!


Nu, så här halv nio en lördagskväll, gäller det att ladda om. Hela festen, alltså alla miljarders prylar som vi haft med idag ska plockas i ordning på. Sedan ska vi förbereda för morgondagen. Då säljer vi på bakluckeloppis. Jaaaa, imorgon kväll är det jag som slappar i soffan efter en hektisk vecka. Jag berättar mer om Lilos dag senare. Nu måste jag lägga på en rem.

3 kommentarer:

Linda sa...

Åh, jag ser verkligen fram emot att få se allt fint! Så härligt att dagen blev så lyckad! Kramar till sötnosarna! :)

Annika sa...

Fina ni är!!! Gulliga Lilo med krans! Och ja, klänningen är ursöt- så mycket sötare och coolare än nån himla "dopklänning"... Kan inte fatta att man kan se sådär normal ut efter att ha fött barn. Är helt övertygad om att ett halvår efter min förlossning kommer jag att vara rund som en boll- typ 3 dubbelhakor- ha en stooooor bilring på magen, mina i dagsläget typ D-kupor kommer kommer att hänga ner till knäna och jag kommer att ha en begynnande flint... Jah och då glömde jag ändå att tillägga fyrdubbla påsar under ögonen, äckliga hormon/stressfinnar och gud vet vilka hemska saker man kan drabbas av!!!! Hur tjock jag än är just nu och hur jobbigt allt än är nu på slutet så går det bara inte att se fram emot allt det där alltså... Jaja, ser iallfall fram emot fler fina bilder från Lilos dag här på bloggen!! KRAM

Monica sa...

Underbart att höra! Lilo med krans... Kan inte tänka mig något sötare! Grattis, lillsnörpan! Det är ett vackert namn du har fått.