tisdag 18 oktober 2011

30:e juni


Jag håller på och går igenom alla foton som finns på datorn för att senare flytta över dem till den externa hårddisken. Jag raderar, sparar och redigerar och minns tillbaka. Här är Lilo 4 veckor. Här är trädgården i kaos. Det är mycket som har hänt sen dess. Det är rena njutningen att kolla på våra gamla trädgårdsbilder och få se hur mycket som har blivit gjort. Rena rama njutningen som sagt!

Nu ska jag återgå till alla gamla foton och jag kommer troligtvis återkomma med lite nya blogginlägg med några av dem. Såklart!


3 kommentarer:

Kristin Nilsson sa...

åh fina ni!! :)

Petra/Paradise sa...

Tiden springer iväg! :)
ROligt att titta tillbaka på alla gamla foton :D

Ser fram emot fler foton sen!

kram Petra

Annika sa...

Ska bli så kul att komma hem till er och kolla in nya trädgården nån gång sen! Just nu känns det som att vi aldrig kommer kunna åka någonstans alls med Liam.. Han är vaken dygnet runt... Inte för att skrika och hålla på egentligen men han sover i 20min intervaller typ.. Jag och Fidde är helt utslitna.. går inte lägga ner honom heller, nån måste typ bära på honom hela tiden. Så fort man lägger ifrån sig honom och smyger därifrån så märker han det och blir jättearg- SUCK! Sån jävla tur att vi är lediga båda två just nu för jag hade GÅTT SÖNDER annars!!! Så himla krångligt med maten också. Jah.. klag klag... gullig Lilo är på bilderna! Försöker tänka att jag ska "njuta" och uppskatta den här korta tiden som han är såhär liten men fan det är svårt ibland alltså...