torsdag 21 april 2011

Önskar er en Glad Påsk!

Glad Påsk

En helt ledig helg står till förfogande. Vi som slitit extra hårt med renoveringar, for like ever, passar på att njuta och koppla av. Den senaste veckan har vi grejat lite varje dag men inte alls med samma stress som vi kände för några veckor sedan. Huset går att leva i och det är huvudsaken. Sakta med säkert bor vi in oss i huset. Och vi trivs!

Jag är glad för varendaste en av er som kikar in här och gör bloggen mer livfull. Jag hoppas att ni alla får njuta av en härlig helg med mycket sol och värme.


Å sist men absolut inte minst. Tack för söta kommentarer i tidigare inlägg. Min "gamla trasa" köpte jag sommaren 2009 på Lindex för 199 kronor. Till den brukar jag ha ett flätat knytskärp från HM. Jag har sett att både Lindex och Kappahl har klänningar i typ samma stil även detta år. Som man kunde se av era kommentarer så är det många av er som är gravida som läser bloggen. Roligt tycker jag. Grattis till oss blivande mammor!

4 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Glad påsk på dig också Maria!
Ha nu en toppenhärlig helg!!!
Passa på att NJUUUUUT!!!

Kram

Linnea sa...

Glad Påsk!
Jag ska också ha en lugn helg tillsammans med familjen, så skönt :)

kristin sa...

glad påsk till dig med!! :)
Härligt att ni börjar komma iordning!
Kram

Annika sa...

Vilken härligt färgglad påsktupp! Inte mycket till "firande" här ( isolerade från familj och släkt som vi är- tack och lov- haha!) men vi har också haft en UNDERBAR helg! Vi har vårstädat och rensat ur garderoberna, sått kryddor, bytt däck på bilarna, umgåtts med söta vänner och såklart solat och latat oss en massa på vår altan. Har mått så otroligt mycket bättre några dagar nu- thank god! Är till och med tillbaks på bloggen idag! SÅ mycket energi har jag! Tror min mage har växt tio centimeter på tre dagar eller nåt. Fan vad det går undan helt plötsligt ( blir vecka 16 imorgon). Det sträcker och drar därinne så att jag nästan kan känna hur lilla bebisen tar plats! Inte så långt kvar till vårt ultraljud nu. Här i Norge talar de om vilket kön det är så vi hoppas, hoppas att de kan se det! / annika