torsdag 25 augusti 2011

Samvetet

Jag blir så glad för alla besökare som kikar in och för de kommentarer som trillar in. När någon kommenterat mina inlägg och jag får ett mail om det, så blir jag så himla glad. Ett kvitto på att någon har läst det som jag hade att berätta eller visa. Det är guld värt och det gör typ hela min dag. Det som är så himla tråkigt är att jag inte finner någon tid över till att vara lika flitig hos er. Det är lite två steg fram, tre steg bak-känslan som cirkulerar. Just nu är tiden väldigt knapp. Jag hoppas att ni har förståelse för att jag lägger den lilla datortid jag har, på att prioritera att uppdatera bloggen istället. Jag kikar såklart in hos er oxå, men jag hinner inte med det så ofta som jag vill.  Så, nu var det sagt. Nu vet ni, jag lider av dåligt samvete! 

Här ser ni en bild från i början av månaden när vi sov över i Daniels brors husvagn. Det var väldigt trevligt att campa med familjen från Hult. Det var Lilos första övernattning i husvagn. Vi vaknade dock alldeles för tidigt så Lilo och jag tog en uppfriskande morgonpromenad medan vi väntade ut resten av gänget. Himla käckt det där med husvagn. Medan vi grillade stod grannen, som ni ser i bild, och rakade benen. Vilket campingliv! 


6 kommentarer:

Mya sa...

Vad jag förstått är det inte alla som kan kommentera på bloggen. Väldans dumt! Kan det hjälpa att ändra mallen för kommentarsfunktionen?!? Kan det hjälpa?

infing sa...

För det första, du behöver inte alls ha dåligt samvete, det förstår väl alla att du har fullt upp med söta hos lilla Lilo :-)

För det andra, ha en härlig helg!

Idag ger jag mig av på en liten husvagnstripp till Skåne!

Lotta sa...

Man hinner inte allt!
Man försöker så gott man kan att skriva kommentarer (och visst blir man glad för kommentarerna som mottagare).
Tycker inte att du ska ha dåligt samvete - har ju fullt upp just nu!
SKöt om er
Kramar Lotta

kela sa...

Tack så mycket för grattiset!!
Och ha inte dåligt samvete. Du har en liten pluttis hemma och jag han knappt andas det första halvåret. Inte för att signe var speciellt krävande (även om jag ammade i två timmar åt gången de första 4 månaderna) men jag vet inte vad det var som gjorde att jag inte hade tid. Nu är hon större och betydligt mer "krävande" men ändå hinner jag sitta här mer, kanske beror det på vanan.

haha...ja det är härligt med campingliv, själva har vi båt och det är nästan exakt samma sak när man ligger i båthamn...och då har man nästa båt 10 cm ifrån sig och det är itne alla som drar för gardinerna när de byter om tex ;-)
kram

Anonym sa...

Vilken fin bild på er två! Alltid lika kul att läsa din blogg. Önskar er en riktigt trevlig helg! /Magda

Annika sa...

HAHa! jorå, man ser allt att ni är uppe med tuppen ; ) Vad mycket "sommar" det är på din blogg! Här är det bara gråmulet och regn varje dag och hösten har redan kommit känns det som!